Buna !

Sper sa-mi depasesc, repede, nu numai emotiile dar si ,,stangaciile''.
Sunt, sa spunem, un ...Diogene -feminin. Fii ingaduitor ,prieten virtual !

Diogene feminin


Caracterizata de verbul a cunoaste.Interesata de handmade,makrame-tehnica nodului;pictura,muzee,natura.

Sunday, April 14, 2013

PAPER BEADS BRACELET- O noua bratara cu margele din hartie

Margelele din hartie le-am realizat din binecunoscutele triunghiuri de hartie.Dimensiunea triunghiurilor (respectiv baza si inaltimea) difera,ceea ce face ca grosimea margelelor,in special, sa fie alta .Avem trei dimensiuni de margea:8bucati mici,4 mijlocii si 1 foarte mare.Baza triunghiului este aceeasi ,dar difera inaltimea triunghiului(lungimea de hartie care se ruleaza).


 

 Am insiruit margelele pe un fir elastic,transparent(se poate vedea in postarile mele) si am executat triplu nod simplu pe care l-am introdus in orificiul celei mai mari margele.

No comments:

Post a Comment