Buna !

Sper sa-mi depasesc, repede, nu numai emotiile dar si ,,stangaciile''.
Sunt, sa spunem, un ...Diogene -feminin. Fii ingaduitor ,prieten virtual !

Diogene feminin


Caracterizata de verbul a cunoaste.Interesata de handmade,makrame-tehnica nodului;pictura,muzee,natura.

Wednesday, April 10, 2013

BRACELET-Bratara cu margele din hartie si noduri makrame

Am ales pentru aceasta bratara margelele din hartie cu o dimensiune mai mica, pentru a se incadra pe latimea spiralei care s-a creat facand nodurile.
Compozitia:7 margele ovale,1 rotunda pentru inchidere.Ata pentru fire este cerata si am folosit doua fire de 1,6m.Le-am pus in doua la montare,devenind patru fire cu lungimea de 80cm.
Brida pentru inchidere a fost realizata pe o lungime de 15mm,deoarece margeaua de fixare este cu un diametru de 5mm.


Am incheiat lucrul cu acest buton,dupa trecerea firelor de mijloc,purtatoarele de noduri prin orificiul margelei;am legat firele pe spate ,le-am taiat si ars cu o bricheta,fiind fir termosensibil.S-au sigilat foarte bine :estetic si sigur.


Se observa ca dupa brida au fost realizate spirale(acest nod a fost prezentat intr-o postare anterioara).


Se vad spiralele si sunt foarte frumoase deoarece firul are o textura deosebita.




Desenul de pe hartia margelelor iti da impresia unei picturi miniaturale-pictura pe bob de orez.



Fiecare margea are alt desen,in nuante de maron;pare un desen de fresca egipteana.

No comments:

Post a Comment